یه بعضیا....

یه بعضیا....

 

 


من هيچ وقت واس کسي شاخ نشدم

فقط شاخ در اوردم از شاخ شدن بعضیا

 

 


آخه پشم توروچه به خشم؟؟؟

وقتي ميگم خفشو بگو چشم

 

 

 

اگه واس بعضيا قاتي پاتي نيکني

واس ما هنو تاتي تاتي ميکني

 

 

به بعضيا باس گف:

عزيزم من کارگردان همين فيلمم که

تو داري برام نقش بازي ميکني

 

 

 

 

به بعضيا باس گف انقده کلاس ميزاري

زنگ تفريحم داري؟؟؟؟

 

 


به بعضي باس گف : من يه پا
واگيرم بپا حالتو نگيرم

 





اوني که دستش تو دست شماس
 
پسورد آيديش هنو بنام ماست

 


به جان جدم نيستي

درحدم...!!!!!



آره داداش ما لاشي

اصلا چرا حرص ميخوري با ما باشي؟؟

 

 


من همينم که هستم دوس داشتي

درکم کن
 
نخواستی شرو کم کن

 



بهترینام که باشی

بزرگترین حسرتت این که با ما

 باشی!!!



اگه دیگه نداری روم هیچ میلی

اگه منو نمیخوای به درک هری!!!



نظرات شما عزیزان:

محمد و مونا
ساعت21:25---7 تير 1393
عالی بود
پاسخ:ممنون


سارا
ساعت22:47---22 خرداد 1393
سلام یوقت بمن یسری نزنیا...

فاطمه زهرا
ساعت22:22---22 ارديبهشت 1393
هی تو منو نگااااا

یهو نری به ....

بقیه شو میدونی دیگه
پاسخ:هی تو منو نیگاه یهو نری بگا!!!!!!!!!!!!!!! خخخخخخخخخخ


افرا
ساعت20:10---16 ارديبهشت 1393
پدرها سکوت می کنند
نمی توانند وقتی ناراحت هستند گریه کنند و بهانه بگیرند
آنها نمی توانند به تو بگویند من رو بغل کن تا آروم بشم
نمی توانند بگویند دلشان می خواهد در آغوش تو گریه کنند
ممکن است خیلی تو را دوست داشته باشند
اما نمی توانند صداشون رو مثل دختر بچه ها کنند و جیغ بزنند و بگویند عاشقتم
او همه ی اینها را قورت می دهد که بگوید یک پدر است
یک آدم محکم که می تواند تکیه گاهت باشد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 19:22 ] [ **kamand** ] [ ]